::: saya sayang mereka:::

besday

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 24, 2010

Redang oohh Redang


Okay since saya study kat uitm dungun nie kolej utama untok bdak2 bisnes mcm saya nie of course lar REDANG REDANG n REDANG sampai sem 6 kot..tp saya nak cerite sikit perihal redang nie. Saya sangat gembira okay setelah 3 sem duk kat situ n yes untuk sem ke 4 saya bakal ke sana lagik. Masa sem 1 duduk pon campur campur laa. Semua lain lain course 1 bilik tue. Naik sem 2 n 3 dapat duduk skali ngan budak budak course. Mule mule kekok lar jugak then lame lame best laa plak. Senang nak kacau kacau main main semua laa. Tapi sem 4 terpisah plak. Kami kembali duduk bersama budak berlainan course. saya tidak tau laa ini bagus atau tidak tapi yang pasti saya banyak memikirkan perkara negatif berbanding positif. Dengan tidak semena mena aku mendapat satu mesej dari nombor yang tidak dikenali :

 ‘ salam. Makluman kepada semua pelajar kolej redang, terdapat perubahan untuk penempatan bilik pada sem hadapan berikutan arahan drpd pengarah kampus untuk menempatkan pelajar mengikut gabungan jurusan yang berlainan . nombor bilik yang baru merupakan bilik tetap dan muktamad. Bagi sesiapa yang belum mengetahui bilik sem hdpan kerana tidak didaftarkan di dalam system ,  sila semak semula selepas beberapa hari. Mesej ini bagi mengelakkan kekeliruan ‘..


Aku tercampak ke RD5/301. Lihat baik baik tingkat 3 youu. terkejut saya. tak penah lagik saya duduk kat tingkat 3 camni. selama nie saya bertuah dapat di tingkat 1 jek. tetibe sem ni tingkat 3. ayoyo..Macam mane laa nnti saya nak hadapi bende nie. Mesti letih hari hari naik turun. Bile saya cite kat mama , die ckp “ okay lar 2 aina , boleh exercise ! “..oohh sunggoh saya x suke. Bukan ape saya ade penyakit gayat yang melampau lampau lampau laahh. Saya cepat panic bile ade kat tempat tinggi ni. Saya kene ade something untok dipegang baru lah saya okay. Haishh. Tapi tapi tapi saya ade lovely classmate yang dapat bilik bertentangan dengan bilik saya. Yeay yeay yeay saya ade gang. Then kat level bawah pon ade classmate lagikk.. nie saya suke .hee. tapi gang gang saya cik yusni , cik murshidati , cik ani terpisah lar kami. Baguskan..hmm saya dekat dengan shida. Yus dekat ngan hani. Dan sudah tentu bilik saya menghadap dining. Mesti tiap tiap malam saya akan dengar lagu dangdut, rock, n balada dari dining. Dan saya pon akan gelek sama sama. Haha. Oohh ya, ex-rumet saya mengcadangkan agar saya bawak microfon sem hadapan supaya senang untuk meng-order makanan dari dining..:)) bijak bijak bijak.. tapi boleh ke ?? hehe..ape pon saya akan cube kenali roommates saya dua orang lagi. Harap harap mereka sama part dengan saya. J

Okay sekian dari saya : penduduk redang. *_^

2 comments:

  1. haha..redang 5 lar best kn...dkat ngn dining..
    senang lar nnti nk mkan..bley mkan slalu..hahha...

    ReplyDelete
  2. haha..best laa sangat..hari-hari dengar lagu an..nak makan mmg dekat..nak turun tue..woo manyak letih maa..haha :))

    ReplyDelete