::: saya sayang mereka:::

besday

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

< teringat time kecik kecik dulu >

hmm dengar tajuk pun mesti da dpt imagine kan ape yang saya nak cite kali nie..
okay, sooner i will 20 years old..oohh cepat sunggoh masa berlalu..saya masih rindukan zaman saya kecik kecik saya dulu..
  • mase time boring2 panggil kawan sebelah umah , " eh kau jom kluar main..kite main pondok pondok n masak masak nak. then main kawen kawen..kau jadi laki aku lar..nnti aku petik daun and amik ranting ranting kayu then aku masak kan lar untuk kau..special punye meal..kat mekdi , pijja , n key eff cee x blh dapat nie..haha
  • then mase masuk zaman sekolah, bile bulan 12 paling excited skali..beli baju , kasut , buku , n semua barang barang sekolah yang baru. yang paling suke time try kasut and baju baru.. megah jea rase..semua just tunjuk jea.mama n baba pon beli jea..great !!
  • kalau kat sekolah rendah , masa main ngan kawan kawan memang x malu lar kalau main dengan laki or pompuan..semua main jea.asal hepi..permainan paling femes time 2 main batu seremban , ting ting ,n banyak lagi..oohh da lupe name game2 tue, lame sangat tinggal..*_^
  • mase sekolah menegah rendah < form 1 -3 > plak sibok sibok da nak carik laki laki hensem..haha..sengal time nie.jalan pon ala ala control ayu n cun..senyum jek memanjang.ye larr harap harap abang2 senior or cikgu yang mude mude terbekenan..ahaha..
  • then bile habis zaman menengah rendah masok plak menengah atas < form 4 - 5 >.. the best larr..time nie baru kenal kawan betol betol..da blh jadi senior kat sekolah..cikgu pon ramai yang kenal kite * kening kening sikit * haha..nak belagak pon time nie laa..skrang da xpkir nak adjust abg2 senior..pkir nak hepi jek..time nie ramai laa buat autograph book..konon untuk kenangan after spm..tapi lepas spm semua senyap..hmm :((
  • sekarang kat uitm da jarang dapat kenangan sama dengan kenangan mase kecik..kenangan kat u kenangan dewasa punye edition..haha..
whatever it is saya bangga dengan hidup saya dan saya amat bersyukur dengan segala yang telah saya lalui dalam hidup saya..this is my life :))


okay : ini sahaja untuk entry kali ini .. tq ya !!

No comments:

Post a Comment