::: saya sayang mereka:::

besday

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 4, 2011

wehh, holidays is coming. :))

assalamualaikum w.b.t..

pergh, dah berhabukk kot belog aku. dah lame tak hupdate. ye, salah aku. aku tau. sorry. konon busy lah kat DUNGUN kan. padahal malas nak mengarang. cehh, ayat bajet.

okay, yang ake seksitedd sangat nak berstory morry nie adalah pasal holidayyys aku yang dah coming. yeay! yeay! * melompat. melompat. berjoget. berhinggus. ( kotor okay ) *. haa, punye lah suke aku dapat cuti nie. walaupon cuti nie tak sampai sebulan. -..-!  dan dengan rasminye, aku dah tamatkan sem 4..woot woot. another 2 sem to go. go go najmi. you can do it babe. oh yeah. awesome. banyak yang aku dah plan dalam kepala nak buat cuti sem nie. antaranya : 
  • menghabiskan masa nengok crita crita korea.
  • main main dengan bantal aku yang banyak. ( takde motif. abaikan )
  • banyakkan bil letrik dengan bukak laptop non-stop for a month. ( nie kerja gila )
  • mao makan banyak banyak dan menambahkan lemak dalam badan.


okay. sekian. saya akhiri dengan ucapan terima kasih.