::: saya sayang mereka:::

besday

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 21, 2011

| the meaning of C.I.N.T.A |


Moshi moshi, kamsamida!
The very beautiful Monday will always in my memory. The day I can smile peacefully and sincerely. Haha. Kidding okay. Hari nie we start our session with simple note that I found from my “ muka buku “. Someone tagged me with that note and I want to share it with u olls. The title is “ JANGAN MEMBUAT ORANG YANG MENCINTAIMU KECEWA .” dushhh, the very interesting tittle. It makes me wonder is there anybody that love or care bout me. Hehe . Okay okay. Here are some tips or notes or reminder or anything that you can consider as people love you :-
©       Orang yang mencintaimu tidak akan pernah mengatakan mengapa mereka mencintaimu kerana yang mereka tahu kamu sentiasa di hati dan matanya.
©       Walaupun kamu sudah mempunyai teman istimewa, die tidak kisah. Yang paling penting kamu gembira dan bahagia.
©       Orang yang mencintaimu akan menerima kamu seadanya. Mereka akan tetap berkata kamu cantik walaupun berat badan kamu semakin naik!
©       Orang yang mencintai kamu mahu mengetahui segala jenis aktiviti yang kamu lakukan pada hari ini.
©       Orang yang mencintai kamu akan mengingati setiap peristiwa yang dilalui oleh korang lalui bersama kerana itu merupakan saat terindahnya. Dan saat itu, matanya akan berkaca kerana saat itu tidak akan berulang kembali.
©       Orang yang mencintaimu akan sentiasa mengingati ayat-ayat serta kata-kata dari mulut kamu. Wow ! bahkan die akan sematkan semua ini. J
©       Orang yang mencintaimu akan meminati segala-gala yang kamu minati tidak kira dari segi muzik, radio, henset and lain-lain. Haha
©       Bila kamu ada ujian orang yang mencintaimu akan mengirimkan sms tanda semangat.
©       Dan jika orang yang mencintaimu memberi sesuatu barang berharganya  itu tandanya die sudah meletakkan kamu sebagai seorang yang istimewa.
©       Orang yang mencintaimu akan berhenti sesaat apabila bercakap di telefon dengannya kerana pada saat itu die gugup kerana kamu telah menggetarkan dunianya.
©       Orang yang mencintaimu akan sentiasa merindukanmu dan dia akan melakukan perkara yang buat kamu sedih. Tetapi apabila kamu mengatakan mengenai tindakannya itu, die meminta maaf dan tidak melakukannya lagi.
©       Dan jika kamu mengelak darinya serta menolak dirinya die akan segera beredar dari hidupmu walaupun semua itu membunuh hatinya.
in 

          inilah yang dinamakan cinta sejati :)

No comments:

Post a Comment